Dobr teden!

Začelo se je v ponedeljek. Bil sem prost in z Alenom sva šla letet s padali z Ambroža pod Krvavcem. Ozračje kot, da je že pomlad! Eno uro sem jadral na višini 1700m, nato pa z zmrznjenimi rokami pristal v Cerkljah. Roke so se ogrele, Alen je odletel v Savinsko dolino, sam pa sem se odpeljal še na Gozd in še dvakrat odletel. V naslednjem življenju bom kavka!
V torek sem dopoldne delal na Rakitni, popoldne in zvečer sem se igral z mojima otročičkoma in ko sta ob 21 h zaspala odšel plezat na Jezersko. Že dolgo sem želel opraviti nočni solo vzpon v kakšni smeri in Teranova smer v Dolgem hrbtu je za to več kot primerna. Gre za 350 metrsko smer, pravo ledno klasiko pri nas. Na vrhu sem točno ob polnoči kjer sta vrisk, lasten stisk dlani in mežikajoče zvezde vse kar potrebujem. Včasih je lepo biti sam s sabo!
V sredo smo se po dopoldanski službi zvečer odpravili v Kranjsko goro. Na nočni smo imeli IVSI smučarski seminar. Fino je bit spet učenec, kateremu drugi odkrivajo napake. Spet smo se nekaj naučili.
Četrtek in petek sta minila ob vsakodnevnih opravilih.
Soboto sem preživel na Krvavcu kjer moja smučarska učenca, Matic in David, vidno napredujeta. Še ne petletna dečka že samostojno zavijata in še malo pa jima bodo starši težko sledili.
V nedeljo pa smo se odpravili na družinski smučarski izlet v Bodental. Juta me je presenetila, saj je štiri ure smučala. S tremi leti že obvlada otroško vlečnico in veselo vijuga po smučišču. Še najraje se igra smučarskega lovca in zajca. Tudi Jakob je odkrival zimske radosti. Še najbolj ga je zanimal teptalni stroj in pa seveda traktor. Ko bo velik bo kmet.
Danes pa se je že zažel nov teden. Po šihtu na Rakitni sem skočil na Španov vrh in se spet za deset minut spremenil v ptiča. Na stenci na DIC-u v Ljubljani sem opravil en dober plezalni trening in naredil servis na avtu. Jutri sem pa frej, a bo na srečo slabo vreme in bom lahko mal priden doma.
Ko spet posije sonce pa akcija-rekreAKCIJA!

Both comments and pings are currently closed.